N46B18 Özellikleri
Üretici | BMW Fabrikası Hams Hall |
Olarak da adlandırılır | BMW N46 |
Üretim | 2004-2005 |
Silindir bloğu alaşım | Alüminyum |
yapılandırma | Düz-4 |
valvetrain | DOHC silindir başına 4 valf |
Piston inme, mm (inç) | 81 (3.19) |
Silindir çapı, mm (inç) | 84 (3.3) |
Sıkıştırma oranı | 10.2 |
deplasman | 1796 cc (bölgesindeki 109.6 Cu) |
Güç çıkışı | 85 kW 5,500 rpm'de (116 HP) |
Tork çıkış | 175 Nm (129 lb · ft) 3750 rpm'de |
Kırmızı cizgi | 6500 rpm |
litre başına, HP | 64.6 |
Yakıt tipi | Benzin |
Yakıt sistemi | Bosch ME 9.2 |
Ağırlık, kg (lbs) | - |
Yakıt tüketimi, L / 100 km (mpg) -City -Highway -Combined | için E46 316i 9.9 (23.8) 5.5 (42.8) 7.1 (33.1) |
Turbo | doğal emişli |
Yağ tüketimi, L / 1000 km (qt. Mil başına) | 0.7 kadar (1 qt. 850 mil başına) |
Önerilen motor yağı | 5W-30 5W-40 |
Motor yağı kapasitesi, L (qt.) | 4.25 (4.5) |
Yağ değişim aralığı, km (mil) | 7,000-10,000 (4,500-6,000) |
Motorun normal işletim sıcaklığı, ° C (F) | - |
Motor ömrü, km (mil) -Resmi bilgiler -Gerçek | - 250 + (155) |
Tuning HP -Max HP -Hayır ömür kaybı | 120+ - |
motor yüklenir | BMW 316i E46 |
BMW N46B18 motor güvenilirliği, problemler ve onarım
N46 serisi genç değişiklik temelinde üretilenN46B20 2004 yılında BMW E46 316i modellerinde sadece kullanıldı. Bu E46 motorlarının üretimi 2005 yılında durduruldu neden aynı şey değil popüler olduğu ortaya çıktı değil bu motor ile olmasıdır. Apart N46B20 motor N46B18 düşük inmeli yeni krank yanı sıra 10.2 sıkıştırma oranı ile yeni pistonlar vardı. Sigara DISA emme manifoldu kuruldu.
Bu sürüm yerine üretildi N42B18 . N46 yeni bağlantı çubukları, silindir kafası kapağı, zamanlama zinciri gergisi, yeni emme manifoldu ve diğer bazı modifikasyonlar. Ile birlikte yeni krank mili ve denge milleri vardı
Motor Bosch ME 9.2 tarafından yönetilen.Kontrol ünitesi.
Yanı sıra 2 litrelik modifikasyonu N46B18 yanında üretildi birçok ilgili modelleri vardır.Bunlar N45B16 ve N43B16 .
Bu 4-silindirli motorun yanı sıra diğer BMW benzinli motorlar için yedek 2011 yılında ortaya çıktı O 4 silindirli 1.6 litre turbo oldu N13B16 motoru .
Bu sürüm yerine üretildi N42B18 . N46 yeni bağlantı çubukları, silindir kafası kapağı, zamanlama zinciri gergisi, yeni emme manifoldu ve diğer bazı modifikasyonlar. Ile birlikte yeni krank mili ve denge milleri vardı
Motor Bosch ME 9.2 tarafından yönetilen.Kontrol ünitesi.
Yanı sıra 2 litrelik modifikasyonu N46B18 yanında üretildi birçok ilgili modelleri vardır.Bunlar N45B16 ve N43B16 .
Bu 4-silindirli motorun yanı sıra diğer BMW benzinli motorlar için yedek 2011 yılında ortaya çıktı O 4 silindirli 1.6 litre turbo oldu N13B16 motoru .
0 Yorumlar