BMW Ne kadar sorun çıkartır ?

Seat Leon Aracımı Sattıktan Sonra Farklı Bir Arayış içine girdim herkesin bmw diyince korktuğu masrafları ağır olur dedikoduları na kulak asmayıp bir başlangıç yaparak e46 kasa arayışına giriştim yaptığım araştırmalardan sonra e90 kasa e46 kasa arasında gidip geldim..

E46 Kasa 2005 model 316i ve e90 kasa 2005 sonrası 316i Arasında kasa dışında bir fark göremedim 2005 2006 model 50 bin tl vermek yerine 2005 aynı motor temiz bir e46 almak daha mantıklı geldi..

Sonuçta 2005 N45b16a Çift vanos motorlu bir e46 aldım..
- Araç düşük donanım olarak full bir araç 
- Son derece sessiz
- Kapılar kapandıktan sonra motor sesi dahi duyulmuyor 
- Ağırlık dengesi sayesinde virajlarada istediğin gibi giriyorsun 

Vs

Araç yaklaşık olarak 4 yılda  100. 000 km sonrası bir kere yolda bırakmadı 

Çok hırçın kullandım sınırlarını zorladım banamisin demedi..  

Standart yağ değişim leri alt takım dışında araca yapılanlar 
- Far yıkama pompası değişim 
- Çatlak olan sinyal değişim 
- Sis farları değişim 
- Crank sensör değişim 
- Eml Hatası tesisatta kırık tamiri 
- Vanos zincir paleti değişim üst kapak açılınca vanoslarida keyfe keder degistirdim 
- Genleşme kabı değişimi
- Akü değişimi 
- Boğaz kelebeği değişimi 
- Shell sistem temizliği kullanım sonrası benzin pompası değişim
Araç 300 bin e yaklaştı ve hala lpg benzin farketmez rahatlıkla 210 km hıza ulaşıyor yağ yakma eksiltme diye bir sorun yok kullandığım tümyağlar 5w30 yada0w40 ve hepsini ortalama 15 bin km kullandım.. 25 bin kullandığım yağda oldu.  Ama en sağlıklı yağ değişim 8 bin km en doğrusu bu 

Sonuç olarak arac 
1 dikkat çekiyor 
2 Temizini bulup düzenli bakar ilgilenirsen yıllarca binersin 
3 son derece kaliteli parça kullanılmış yıpratmak için extra çaba harcamak gerekiyor
4 yüksek model Araçlarda olmayan donanım ve kaliteye sahip araç motor u anlatmaya gerek bile yok bunu tork la beygirle ifade edemezsin 2000 cc motor motorlara kafa tutar

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Barbaros Kızılelma