TOGG Üretim Bandı Videosu ve Görüntüleri - TOGG Otomobil Üretim Hattı Gö...

TOGG ÜRETİM BANDI VİDEOSU VE GÖRÜNTÜLERİ TOGG ÜRETİM YERİ NERESİ? Türkiye'nin Otomobil Girişim Grubu tarafından yapılan TOGG otomobili, Bursa'nın Gemlik ilçesinde üretimi gerçekleştiriliyor. Devasa bir alana kurulan TOGG kampüsünde, bir otomobilin ilk andan son ana kadar tüm üretim aşamalarının gerçekleşebileceği teknolojiye sahip. İlişkili Haberler TOGG Motoru Yerli Mi? TOGG Motoru Hangi Ülkenin? TOGG Motoru Yerli Mi? TOGG Motoru Hangi Ülkenin? TOGG Hisse Senedi Var Mı, TOGG Borsa Kağıdı Nereden Alınır? Yerli Otomobil Hisse Senedi ve Ortaklık Yapısı Nasıl? TOGG Hisse Senedi Var Mı, TOGG Borsa Kağıdı Nereden Alınır? Yerli Otomobil Hisse Senedi ve Ortaklık Yapısı Nasıl? TOGG HEDEFİ TOGG, Bursa Gemlik Fabrikası'ndaki seri üretim bandı sayesinde 8 yıl içerisinde 1 milyon araç üretmeyi hedefliyor. Pamukkale, Kula, Oltu, Anadolu ve Kapadokya gibi renkleri bulunan TOGG'un asıl hedefi ise gerekli çevre belgelerini elde ettikten sonra Avrupa'ya açılabilmek. Bu konu ile ilgili konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "TOGG Avrupa yollarında da olacak" demişti. TOGG MALİYETİ NE KADAR? Türkiye'nin ilk yerli ve elektrikli otomobili TOGG, bir otomobilin tüm üretim proseslerini gösteren videoyu paylaşmıştı. TOGG'un paylaşığı bu video sonrası maliyet hesaplamaları da merak konusu olmuştu. Kesin bir bilgi bulunmasa da bir TOGG otomobilinin üretim masrafının 700.000 bin TL civarında olduğu söylenmektedir. #togg #yerliotomobil #gemlik

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Barbaros Kızılelma