Naci en Palestina Filistin’de doğdum. Amel Mathlouthi büyüleyen sesiyle özgürlük barış için söylüyor

 

Amel Mathlouthi büyüleyen sesiyle özgürlük ve barış için söylüyor. “Naci en Palestina – Filistin’de doğdum…” آمال مثلوثي
no tengo lugar adsız yerlerden geldim y no tengo paisaje toprağım yok yo menos tengo patria anavatanım yok con mis dedos hago el fuego ateşler yakıyorum parmaklarımda y con mi corazon te canto sana şarkılar söylüyorum kalbimle las cuerdas de mi corazon lloran yürek telim gönül yakıyor naci en Palestina Filistin’de doğdum no tengo lugar yerim yok y no tengo paisaje toprağım yok yo menos tengo patria yurdum yok naci en Palestina Filistin’de doğdum ay cuando canta böyledir bizim çingene kadınlarımız y con tus dolores acıyla şarkı söylediğinde nuestras mujeres te chican seni darmadağın eder #Kudüs #MescidiAksa #Filistin

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Barbaros Kızılelma